Vår/sommarkollektion




H70 Linnea: Långt halsband med lila vaxade pärlor, pärlhattar, metallhänge
och lila metallhjärta, 229:-



S1:Set armband och örhängen gjorda med vita vaxade pärlor och lila
strassrondeller, 99:-



H74: Långt halsband gjord med blåa glaspärlor och metallmellandelar med
avslut av ett blått hjärta, 159:-SÅLD




A61: Memorywirearmband med olika turkosa och rosa glaspärlor, 99:-





A62: Armband gjord på memorywire med ljusgröna och turkosa glaspärlor
med en "Princess" berlock, 79:-



H73 : Halsband gjord med mörkalila glaspärlor och metallänkar, 159:-
SÅLD




A70 Snäcka: Armband gjord på elastisk tråd med randiga snäckskalscoins
119:-



A71 Johanna: Armband gjord på elastisk tråd av turkosa och svarta glaspärlor
59:-

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud så fina smycken! Jag gillar mest halsbandet högst upp med blommor, och det med ett stort lila hjärta <3<3<3

Puss å Kram!

2010-01-31 @ 17:06:34
URL: http://www.xidaa.se
Postat av: Anna

Hej Linda



Kul att du tittade in hos mig igen. Nu är det snart dags för invigning i min nybyggda gårdsbutik. 22/2 kl. 18, närmare bestämt. Kom gärna hit! Det är öppet tisd- torsd 18-20 den veckan och nästan alltid på lördagar 11-15. Du kanske kan ta med lite smycken, så får jag se om vi kan matcha ihop lite grejer så att jag kan sälja några hos mig?



Hälsningar Anna

2010-02-02 @ 19:45:04
URL: http://www.intillanna.se
Postat av: Monica K

Hej!

Vaddå "inte gjort så mycket" ? Du har ju gjort massor av fina saker! Håller med dig om att ispärlorna var superfina...

Ska kurera min förkylning och sedan försöka komma igång lite.

Kram /Monica

2010-02-16 @ 18:35:11
Postat av: kajsa :)

Är den redan såld Långt halsband med två olika kedjor och ett svart hänge av klöver vem har köpt den ??

2010-04-12 @ 15:04:11
URL: http://kajsapl.blogspot.com
Postat av: eva

Hej Linda! tack för besöket på min hemsida:)vilken härlig sommarkollektion du gjort, hoppas det går bra med försäljningen och lycka till i framtiden.....mvh eva

2010-05-10 @ 06:21:22
URL: http://www.eszmycken.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0